redhat 5.1 vs Cyrix 6x86

Michalis Kabrianis mkabrian at acropolis.net
Fri Aug 7 21:33:44 EEST 1998

>  To sig11 mou to ebgaze se Pentium Pro 100 Mhz.
> Ara den ftaei o Cyrix aparaitita.
>
> .... etsi apla gia tin istoria to anafero....
>
> bye.

Ma kanenas den eipe oti ftaiei o Cyrix. Ayto pou eipa einai oti to RedHat 5.0
den doulevei me orismenous Cyrix.
Kai giati na min sto bgazei kai se Pentium II 400? An diabasete to

http://www.bitwizard.nl/sig11/

tha deite oti mporei na ofeiletai se ena ekatommyrio logous, metaxy ton opoion
omos anaferetai SAFESTATA kai to problima asymbatotitas RedHat kai Cyrix.

" Red Hat 5.0 crashes for some people while installing. Others are only running
into problems when compiling the kernel. It seems that the gcc that comes with
Red Hat
       5.0 is odd in the respect that it crashes on Cyrix processors when
compiling the kernel. This is VERY odd. I would think that the only way that
this can be the case is
       whent he Cyrix has a bug that has gone undetected all this time, and
reliably gets triggered when THAT gcc compiles the Linux kernel."

Kai epanalambano, to oti to RedHat 5.0 den "agapaei" idiaitera tous Cyrix einai
gegonos. Kai opoiodipote allo distribution kai na exeis o Cyrix paizei mia
xara. To SIG11 mporei na to bgalei gia pollous logous.

Ola ayta den allazoun to noima tou arxikou posting mou pou itan i asymbatotita
RedHat me Cyrix (pou kata bathos mou thymizei nootropia Windows, prosexoume na
"piasoume" ta kainourgia kai grafoume ekei pou den legetai ta palia). Kai to
eipa gia enimerosi (afou einai gegonos) kai oxi gia ekfobismo (afou den exo
-dystyxos- metoxes stin Caldera :-) )

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr