Re^2: Crack pano se paralili mixani

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Aug 4 20:04:51 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to All about "Re: Crack pano se paralili mixani":

 L> An trexo 16 diergasies xoris na exo paralilo kodika kai oi 16
 L> diergasies 8a trexoun stin mia cpu. Auto einai to provlima mou!!!

Ean to mhxanhma einai MPP, nai. Ean to mhxanhma einai SMP, oxi - ta processes
moirazontai stis available CPU's.

 L> to oti den mporo na po sto crack na xrisimopoioi kai tis 16!!!
 L> To michanima to xrisimopoioun gia emulation ximikon andidraseon
 L> kai exo dei kodika na troei 400% cpu fysika auto to eida me
 L> programma pou den ypostirize paralilismo!!! xexexexe

Antifaskeis. Periptwsh na eides mh-parallhlo kwdika se MPP na katalambanei
perissoterh ths mias CPU den yparxei (basika oute se SMP yparxei gia ENA kai
MONADIKO process, alla telos pantwn).

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr