Re^2: Crack pano se paralili mixani

Moraitakis Konstantinos mork at venus.cs.teiher.gr
Tue Aug 4 09:45:33 EEST 1998

On Mon, 03 Aug 1998, you wrote:

>E, xm, koritsia, den einai toso apla ta pragmata :^).
>
>Sygkekrimena omws gia to crack 8ymamai oti yposthrize parallel cracking - de
>8ymamai omws an yposthrize to PVM h an ekane to distribution mono toy. Diabase
>to documentation, kati anaferei mesa. An 8ymamai kala ekane mono toy to
>distribution me rsh kai rcp, kai oi perissoteroi massively parallel processors
>den trexoyn UNIX sta nodes, opote mallon 8elei arketes metatropes to crack. Den
>exw dei omws pote moy exemplar :^)
>
>Ciao,
>  Christos
> [...]
Nai Christo exeis dikio, to crack to mono multiprocessing. pou exei einai
na trexeis sinxronos se polla mixanimata me diafora leitourgika kai na
epikinonei metaxi toy me rsh,rcp, apo oti katalava to mono pou kanei einai
na moirazei tin ergasia toy se pola systimata. Ego thelo na troei olo ton cpu
time kai ton 16 cpu otan autos einai free.
Den xaneis tipota pou den exeis dei exemplar kai an to evlepes den to xexorizes
apo mia ntoulapa gia rouxa!!!!! xxexexexexe kai kanei 8orivo to hli8eio.
Thanks pantos, tha psaxo ta manual tis paralilis kai 8a rotiso kai kapoion pou
kanei paralilismos se fortran, isos kati na xerei.
--Kostas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr