GL / OpenGl libs

Michalis Kabrianis mkabrian at acropolis.gr
Sat Aug 1 01:24:19 EEST 1998

On 31-Jul-98 Jimmy Z. Stergiou wrote:
> mipos 3erei kaneis ti einia auta ta GL / OpenGL libs kai pou ta katebazo?
> katebasa ena flight simulator kai arneitai peismatika na kanei compile
> xoris ta parapano
>
> thanks
>
> Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
> hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr

OpenGL einai mia Graphics library ftiagmeni apo tin Silicon Graphics, kai
emporiki. Yparxei Gia Linux to OpenGL tis Metrolink (pou bgazei kai to Metro-X)
me kamia 300aria dolaria an den kano lathos, yparxei to OpenGL tis Xinside (pou
bgazei ton Accelerated X) me agnosti timi, kai yparxei kai to MESA pou den
mporei na onomastei OpenGL giati den plirose (kati san to Unix).
Tha to breis sto:
http://www.ssec.wisc.edu/~brianp/Mesa.html
Tha to dokimaseis kai tha enimeroseis kai emas kai tous dimiourgous tou an
doulevei :-)

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr