Allagh SVGA

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Mon Aug 3 11:16:28 EEST 1998

> Eixa mia S3/DX kai ola htan fina, trexontas RH5. Twra phra mia Viper
>330 me to Riva128, to opoio yposthrizetai apo ton Xfree 3.2.2. Erwthma:
>TI kanw? Exw to X332SVGA.tgz, wraia, to aposympiezw sto /bin kai meta
>kanw configure?

An exeis olo to paketo X3.3.2 to mono pou xreiazesai einai na aposympieseis
to X332SVGA.tgz mesa sto /usr/X11R6 (i einai /usr? elegxe ta paths prin to
kaneis) kai meta na trexeis xf86config gia na tou peis na xrisimopoiei ton
SVGA server.

An den exeis olo to paketo X3.3.2, to katebazeis mazi me dyo scriptakia pou
legontai postinstall.sh kai preinstall.sh kai diabazeis to README pou exei.

>TIA,
>VALiS

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr