PPP Connection Problem

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Thu Apr 30 23:41:27 EEST 1998

On Thu, 30 Apr 1998, Theodor Dafos wrote:

> Mias kai to psaksimo sto WEB tvn archives ths mailing list den apedose
> ta anamenomena tha ithela na rvthsv toys xrhstes ths Compulink ths
> listas ti prepei na kano gia na syndetho me internet apo to Linux.
> Dokimasa me netcfg toy Redhat 5.0 alla molis kalesei meta to timeout
> time kleinei thn grammi.
> Prepei prin to expect ogin: na steilo kapoio character stin Compulink
> gia na ksekinisi to PPP? Ti akrivos prepei na leei to expect/send gia na
> doso svsta ta userid kai password

Eidika sthn clink prepei na kaneis dialup me PAP support. Dhladh to chat script
8a stamataei sto (expect) CONNECT kai 8a prepei na exeis ena file /etc/ppp/pap-secrets
pou mesa 8a exei: "userid" * "password" apo oti 8umamai.

Auta se POLY genikes grammes,to clue pantws einai na xrhsimopoihseis PAP.

Filika,

-gdk.
EX-Compulink support staff ;-)

--