Thn mia me PPP thn epomenh oxh... (win symperifora ! )

Karamanolis Nikos nikosk at studiofm1.cs.teiher.gr
Thu Apr 30 18:30:16 EEST 1998

Stelios Bounanos wrote:

> Ti epa8e to systhma meta apo merika kernel compiles?
> Kai giati tou ekanes fdisk, mke2fs kai alla3es kai ton ari8mo inodes? :)

  Basika epeza me to pkgtools kai kata la0os arxisa na egka0hstw pali to
aaa_base ktl paketo panw apo to palio... Opote otan to stamathsa arxise
na moy bgazei kati gelia to Cron kai otan ekana reboot akoyloy0hsa
akribws tis odhgeies toy kernel..i.e PANIC
Gia ta fdisk ktl, skeftese kanena kalytero tropo gia na eisai sigoyros
oti exeis sbhsei TELEIWS oti palio exeis panw ston disko ??? ( Ef;oson
to dos Fdisk den mporei na kanei alles Partition ?)

> Telospantwn... Gia yposthri3h ppp, ston kernel xreiazesai:
>
> 1. Networking support (COINFIG_NET)
> 2. TCP/IP networking (CONFIG_INET)
> 3. Network device support (CONFIG_NETDEVICES)
> 3. PPP suport (CONFIG_PPP)

 Ta ekana ola ayta...

> meta3y allwn. Otan kanei boot o kernel, kai einai swsta configured gia
> PPP, bgazei:
>
> PPP: version 2.2.0 (dynamic channel allocation)
> PPP Dynamic channel allocation code copyright 1995 Caldera, Inc.
> PPP line discipline registered.

   Entaksei ola ayta ta bgazei sthn arxh...

> Toulaxisto ston 2.0.33, ton opoio pisteuw pws *prepei* na
> xrhsimopoihseis anti tou 2.0.0

  Edw den ya katafernw me ton 2.0.0 0a paw se allon twra ???

> (Kala, to slackware den exei allous kernels sto distribution?)
>
> Telos, mhpws xrhsimopoieis kamia ekdosh tou pppd asymbath me ton kernel?

  Afoy prin 2 meres moy doyleye MIA XARA !!!!!!!!!!!!  Ayto einai to
0ema! to periergo... an den doyleye apo thn prwth fora den 0a eixa
problhma...

  this system lacks ppp kernel support .... opws leme
> >General Protection Fault...
> Nai, san th mera me th nyxta...

  Giati ???  kai to ena kai to allo den exoyn logikh (pisteyw)
ekshghsh... Ekana oti kanw synh0ws... Einai 0ema aytodia0eshs....

> >Mhn einai idea moy 'h arxizei to Linux kai Windofernei ???
> Af'enos einai idea sou kai af'eterou, akoma kai *AN* arxize na
> "windowsfernei" de 8a to katalabaines me toso palies versions
> pou exeis! :-)

  Isxyei to parapanw sxolio... Kati poy doyleyei thn mia mera (Deytera,
Trith, Tetarth prwi) den doyleyei thn amesws epomenh (Tetarth brady)

> Filika,
> sb.

   BTW, den hksera oti prepei na kanw kai make install ... apla ekana mv
to zImage sto root (/) kai meta ekana vi to /etc/lilo.conf , ebaza allo
ena label me ton zImage kai meta ekana "lilo" gia na enhmerw0ei o
lilo... To idio den einai ????

Telos episynaptw to arxeio messages poy moy ebgale shmera (meta apo mia
akomh egkatastash kai allo ena kernel compile me ppp support)

To fobero einai oti mallon den exei ka0oloy TCP/IP... Parolo poy ta
energopoio....

Please boh0eia, giati 0a aspastw ta Windows... ekei telos pantwn otan ta
ksanaekanes egkatastash doyleyan fysiologika (gia ligo toylaxiston)

Thanks Nikosk