x windows settings

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Thu Apr 30 09:33:27 EEST 1998

Stelios Bounanos wrote:
> On Wed, 29 Apr 1998, George Tritsaris wrote:
> Pwd mporw epishs na all;aksw to ili8io anoixto mple fonto?

An exeis kai to xv, tote mporeis na baleis opoiadhpote eikona san fonto.
Sto startup menu, meta thn entolh xsetroot, poy bazei ena plo xrwma,
pros0ese thn ejhs grammh:
+                           "I" Exec xv -rm 5 -quit deep.bmp &

Ayto trexei stigmiaia to xv (-quit) kai bazei sto root window (-rm =
root mode, 5= centered) thn eikona, enw an baleis kai thn parametro
-max, tentwnei thn eikona gia na piasei olh thn o0onh, an exei
diaforetiko mege0os apo aythn. Des kai to document toy xv.

> sb.
>
> --
>  "Men of lofty genius are most active
>         when they are doing the least work".
>                            -- Leonardo da Vinci
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

Alexander Yohalas, Computer Engineer       |E-mail:
R & D Dept., INTRACOM S.A.                 |agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica, GREECE   |agio at intranet.gr
Phone: (+30 1)6860902, Fax: (+30 1)6860446 |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr