Forwarding mail

cv92145 at central.ntua.gr cv92145 at central.ntua.gr
Mon Apr 27 19:01:23 EEST 1998

Costas Christoyannis wrote:

> Ftiaxneis ena arxeio .qmail kai bazeis mesa th grammh
> &email at hostname
> (opou email at hostname ekei pou 8es na perneis ta mails)
> to '&' mporei na paralhf8ei stis perissoteres periptwseis
> For more info (RTFM pou leme): man dot-qmail
> (arkei na exeis to /var/qmail/man/ sto $MANPATH sou)
> Mporeis na deis kai to
> http://www.qmail.org/qmail-manual-html/misc/FAQ.html
>
> hehe otan akouw gia qmail xairomai ;-)

  Thanks, telika brhka ayto to man page kai to diabasa... to problhma
einai oti den einai diko moy to mhxanhma alla eimai aplos (klaps)
xrhsths kai o admin mas einai poly porwmenos me thn asfaleia... Giayto
pls mhn prospa0hte na hackepsete ayto to mhxanhma mpas kai filotimh0ei
kai me bgalei apo to host.deny kai blepw to mail moy xwris forwarding...

anyway, eyxaristw gia to endiaferon... Giati xeresai gia thn qmail ???

Nikosk
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr