Problhmata me ton Communicator

Harris Kosmidhs hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Sun Apr 26 13:47:23 EEST 1998

On Sun, 26 Apr 1998, S. Ksenitelis wrote:

> Akribvs. Anazita to www server home.netscape.com mesv DNS. To DNS exei
> kapoia lepta timeout, opote perimeneis mexri na perasei to timeout gia
> proxoriseis. To ena workaround einai na tou allajeis thn proth selida,
> opos les. Ena allo einai na prosueseis sto /etc/hosts thn eggrafh:
>
> 207.200.73.34	home.netscape.com
>
> opote otan eisai offline, sou vgazei minima amesvs.
>
> H kalyterh lysh einai na ftiajeis mia dikia sou custom page kai na valeis
> na thn fortonei san prvth selida. :)
>
> Simos KSenitellis

Epeidh omos eipe oti exei balei blank homepage sthn arxh, prepei na einai
allou to problhma. Des mipos exeis balei proxy servers.
Apo oti exo diapistvsei ka8e fora pou to anoigeis paei na dei ton proxy.
An eisai offline profanos kai exei problhma. An kai se mena to bgazei
sxedon amesos -oti dhaldh den briskei ton proxy.

Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr