Problhmata me ton Communicator

Stoilis Ioannis istoilis at beli.vet.auth.gr
Sat Apr 25 05:07:26 EEST 1998

Exw ena periergo problhma me ton Communicator. Otan eimai offline kai ton
anoigw, tote "kolaei" amesws molis anoigei. An dokimasw na ton anoi3w thn wra
pou eimai connected sto internet, den uparxei kanena problhma. Exw ele3ei oles
tis ru8miseis me8odika alla den brhka kammia sxetikh. Kanei o Communicator
kanenan elegxo tou diktuou otan anoigei, p.x. psaxnei na brei to
home.netscape.com kai den mporei, opote ekei einai kai to kollhma? Pantws, exw
dhlwsei thn home page mou ws blank, opote den 8a eprepe na psaxnei ton
home.netscape.com. Mhpws 3erei kaneis ti mporw na kanw? Exw ton Netscape
Communicator 4.05 alla to idio ginotan kai me tis 4.03 kai 4.04. Exw Slackware
Linux 3.4 me 2.0.33 kernel kai kde beta 3.

Stoilis Giannis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr