[Fwd: Linux..]

S. Ksenitelis simos at athena.teiath.gr
Sun Apr 26 00:17:38 EEST 1998

On Sat, 25 Apr 1998, Kostas Vlassis wrote:

> Opoios exei sinantisei paroimoio problima as apantisei se mena or me E-mail
>
> ston apostolea:

Paromoio provlima exei apantiuei palaiotera.
Mhpvs exeis palio pyrina?
Kane anabaumish se 2.0.33.
To "unknown pci device" to vgazei dioti den exei katagrafei sto pyrina to
ID tis kartas. Einai epousivdes provlima.

Gia thn karta grafikvn, poios leei oti exei unknown chipset, o pyrhnas i o
X server?
An einai o X server, kanei: cat /proc/pci gia na vreis to chipset.
H sygkekrimenh karta prepei na exei to Virge chipset, opote na pistebv oti
exei epilegei enas prosfatos S3V X server?

Simos KSenitellis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr