Kernel 2.1.98

Harris Kosmidhs hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Sat Apr 25 23:12:36 EEST 1998

On Sat, 25 Apr 1998, Mike Kabrianis wrote:

> Geia se olous.
> Mia pou den exo ti na kano sto linuxaki mou sto spiti ayto ton kairo,
> apofasisa na peraso ton 2.1.98 kernel.
> H erotisi mou einai i exis:
>
> Mporo na exo dual boot se 2.0.33 kai 2.1.98?

Mporeis

> Kai pio sygkekrimena:
> Afou prepei na anabathmiso kapoia programmata gia na doulepsei o 2.1.98
> (modutils, pppd klp) tha trexei o 2.0.33 meta?
> An den trexei, mporo na exo kai ta dyo versions ton programmaton sto idio
> mixanima, kai an nai, pou tha xerei o kathe kernel pou na diabasei ayta pou
> thelei?

Apo oti exo dei se mena (kai logika an to pareis) o 2.0.33 prepei na
douleuei me kainourgies ekdoseis diaforon programmaton (ldconfig, pppd
ktl)
Gia na exeis dual boot, prepei na baleis ena extra entry sto
/etc/lilo.conf
Antegrace to section tou lilo.conf pou anaferetai sto booting se linux(an
kaneis kai boot se 95, allios 8a exei mono ena entry gia to linux) kai
bale opou image=/vmllinuz, image=/vmlinuz.2.1.98
Enoeite etsi oti to /usr/src/linux/arch/i386/boot/zImage to exeis kanei
copy se /vmlinuz.2.1.98.

Tre3e sto telos lilo;reboot kai des ti egine :-)

PS: Gia to lilo den mporo na sou doso leptomereis plhrofories giati den to
3ero polu kala.

Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr