x-windows

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Sat Apr 25 02:14:13 EEST 1998

>  Afto pou ginete sta X-Windows ine trexei ena programma se enan
> ipologisti (client) ke emfanisete to apotelesma se ena parathiro
> se enan allo ipologisti (server) (mpori na ine ke to idio mixanima
> fisika!)
>
> > arkei na valo to IP mou sto .xhosts tou Linux toy ?
>
>  Trexeis X-Windows.
>  xhost +pc.tou.filou.mou (IP)
>  telnet pc.tou.filou.mou
>
>  Ke trexeis p.x. to xclock

kalytera:xhost +pc.toy.filoy.moy
xhost +
gia na dexesai klhseis apo ola ta IP addresses

meta telnet sto allo PC, kai dineis
setenv DISPLAY ip.toy.pc.soy=0
(efoson doyleyeis me C shell)
kai meta dineis xclock& kai emfanizetai to roloi sto diko soy PC enw trexei sto
allo.

> > mporei diladi oi 2 epeksergastes na trexoun paralila to idio programma
> > me auksimenh apodosh ???

Oops, twra xtyphses megalh fleba...Xreiazesai to PVM (parallel virtual
machine).
Exontas to PVM se ena server, mporeis na kaneis redirect ta threads apo
applications se alla CPUs. To redirection ayto ginetai me diamoirasmo ths
isxyos analoga me to poso isxyro einai to kaqe CPU.
Enas gnwstos filoy moy exei egkatasthsei sto spiti toy 4plo Pentium Pro (!!!)
me 2plo Pentium 200ari kai mono Pentium Pro, ola se LAN me 100res Ethernet (tis
opoies syntoma qa allajei se Gbit Ethernets). Apo oti plhroforhqhka h synolikh
apodosh einai E-K-P-L-H-K-T-I-K-H. Fysika gia na mporeis na doylepseis kati
tetoio, dhladh na ekmetalleyesai ola ta CPUs apo LAN prepei h efarmogh soy na
yposthrizei kati tetoio. Ean dhladh meletas pedio rohs, to ena thread p.x.
prepei na ypologizei taxythtes stoys komboys epilyshs toy grid kai ena allo na
ypologizei thn piesh stoys komboys aytoys, wste h douleia na ginetai parallhla
se diaforetikoys epejergastes. (Ayta poy lene oti ta Win95 einai
multi-threaded, fantasoy to poso pisw texnologika einai... Sta NT 5 ISWS na
enswmatwqei tetoia dynatothta, alla ayth sigoyra sthn akriboterh version NT 5,
mallon ston enterprise server dhladh, poy shmainei kati xiliades $... Kai pali
isws... Enw sto Linuxaki yparxei hdh me poly kala apotelesmata kai... FREE!!!)
Peritto na soy pw oti exw trellaqei me ayta poy exw akoysei kai qelw opwsdhpote
na to dw na doyleyei... Syntoma qa kleisw episkepsh...

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr