2 Erwthseis

Orestis Glavas glavas at hol.gr
Fri Apr 24 18:30:11 EEST 1998

1. To patch ayto tropopoiei ap'ey8eias to source toy kernel, vste na
mporeis na ton kaneis recompile me FAT32 support. Alla,akoma kai an
mporoyses na ftiajeis module ap'ey8eias apo to patch,den jereis kata poso
8a leitoyrgoyse me to mh-tropopoihmeno kernel source kai opvsdhpote 8a htan
pio mpelalidiko apo to recompilation toy kernel ME to FAT32 patch.

2. Pisteyv oti einai protimotero na trexeis ena kernel kommeno kai rammeno
sta metra toy systhmatos soy,opote mallon to protimotero einai na kaneis
compile enan kernel, anti na doyleyeis ton etoimo toy RedHat
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr