Problem starting X (Re: Curses kai X)

Harris Kosmidhs hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Wed Apr 22 03:25:14 EEST 1998

On Tue, 21 Apr 1998, I.Ioannou wrote:

> Ahem, rikse mia matia sto strace toy xinit soy. Ekei pou leei oti
> /usr/X11R6/bin/Xwraper (no such file or directory). Poia version X
> exeis ? Giati h teleytaia den trexei ta X amesa alla mesw wrapper (gia
> security logous) kai mallon den ta exeis kanei oloklhra egkatastash.
> Epeishs dose bash kai se kati alla mistiria minimata pou leei gia
> /newdisk/etc (no such file or directory).
>
> Gia kane startx > err 2>&1
> kai steile to err.

Basika h ekdosh einai auth pou erxetai me to Slackware.
H alh8eia einai oti eixa katebasei thn teleutaia ekdsh 3.3.2 an 8umamai
kala kai thn ekana compile kai install. Meta omos katalaba pos eno ekane
compile ola ta alla programmata, den mou dhmiourghse Xserver kai oute mou
emfanise problhma sto compile.
Opos katalabaineis epomenos exo Xserver (XF86_S3) tou Slackware3.4 kai ta
upoloipa programmata einai apo 3.3.2 ekdosh.

to 8ema einai pantos oti alles fores trexoun kai alles oxi. Kai den mporo
na katalabo ti kano kai th mia mporo kai thn allh de mporo na ta tre3o..

Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr