kppp

ThemiS pooke at compulink.gr
Tue Apr 21 08:36:59 EEST 1998

  Xairetw :)

    Xrhsimopoiw to KDE b3, ki exw to ejhs provlhma me to kppp: paroti
exw prosejei ta panta, ka8e fora pou kanei connect to modem pairnw to
frikto mhnyma, 'pppd had died unexpectingly'. Esteila email sto kde.org
mazi me oles tis debug plhrofories kai mou apanthsan pws dystyxws, ayto
den einai provlhma tou kppp alla 8ema 'of bad pam configuration'.
    Mporei mhpws kaneis na me diafwtisei ligoulaki???

  TIA,
VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr