Greek in KDE

Xristos Athanasopoulos axrst at otenet.gr
Mon Apr 20 16:36:14 EEST 1998

    Kataxrazomenos thn boh8eia poy prosferei h lista kai anagnwrizontas
oti einai yperpolytimh (glyps!) 8a h8ela na me boh8hsete se ena akomh
shmeio (elpizontas oti 8a moy apanthsete kai sthn prohgoymenh aporia moy
gia to StarOffice)...

    Enw sta X exw kanonika ellhnika (exoyn egkatasta8ei ta ellhnika
fonts), blepw kai grafw ellhnika sto Xterm, netscape kai opoy moy exei
xreiastei.... sto KDE den moy doyleyoyn an kai ypoti8etai oti ta
yposthrizei. Dhladh an kai dinw prin mpw export LANG=el kai exontas
balei ta Ellhnika .po arxeiakeia ekei poy prepei, ejakoloy8w na MHN
blepw Ellhnika. Blepw mparmpoytsala stoys titloys twn windows kai sta
menus, ekei dhl poy einai ellhnika. Oyte mporw na gracw fysika, ektos
apo to xterm poy to kanw me to gnwsto tropo.

Xrst.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr