netor connection...

Stelios Xanthakis root at reibel.tee.gr
Mon Apr 20 04:03:27 EEST 1998

On Sun, 19 Apr 1998, Xristos Athanasopoulos wrote:

>     To ekana ki ayto, alla amesws meta th syndesh moy bgazei
> "mparmpoytsala". Den zhtaei tipota. Dokimasa epishs na toy dwsw me to
> scriptaki amesws meta th syndesh

 Kalws, afto perimename!

 Ean ta "mparmpoystala" einai peripou 20 xaraktires %^&&^@#DY&YSD*
pou epanalamvanonde periodika kathe 2 (peripou) defterolepla tote
imaste to PPP negotiation.

 Afto simenei pos apo to simio pou tha pareis to CONNECT 38400 meta
mporei na analavei o pppd ta ipolipa.

 Diladi perneis tilefono ke molis gini i sindesi trexei pppd.

 Me chat script afto tha pei '"" ATX3\n OK ATDT65535\n 38400' (etsi gia
na mathi o ricudis ! :)

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr