pppd problem?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Apr 18 15:37:16 EEST 1998

Hello Xristos!

Xristos Athanasopoulos wrote to All about "pppd problem?":

 XA>     Pairnei thl kanonika, syndeetai to modem, kai me bgazei sto
 XA> prompt. Tote trexw pppd.

De xreiazetsi na trekseis tipota, to pppd to trexei to dip mono toy.

 XA> Exw ena arxeio options sto /etc/ppp/
 XA> poy einai ws ejhs:

 XA> crtscts
 XA> modem
 XA> defaultroute
 XA> bsdcomp 12,12

crtscts
modem
defaultroute
asyncmap 0x00000000
debug
bsdcomp 15,15
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
noipdefault

Oson afora ton nameserver. Dokimase prwta na deis an to connection einai ONTWS
up. Dwse thn entolh

ping 139.91.1.1

(ax kahmenh py8ia :))

kai des an ta paketa sou ftanoyn ston proorismo toys. An nai, tote to mono poy
xreiazetai na kaneis einai na baleis sto arxeio /etc/resolv.conf ta parakatw:

order hosts,bind
nameserver w.x.y.z

opoy w.x.y.z h IP address toy nameserver toy internet provider sou (otenet den
einai?)

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr