pppd problem?

Xristos Athanasopoulos axrst at otenet.gr
Sat Apr 18 02:26:47 EEST 1998

    Paidia synexizontas tis prospa8eies gia na synde8w me to Linuxaki
moy sto internet, eftasa sto parakatw shmeio kai 8elw th boh8eia sas.

    Xrhsimopoiw to dip gia dialer, me to parakatw script:
port ttyS0
again:
sleep 2
send ATZ\r
wait OK 2
init ATZ
dial 096555555
if $errlvl == 3 goto again
if $errlvl != 1 goto error
sleep 3
wait Username: 30
if $errlvl != 0 goto error
send axrst\r
wait Password: 30
send xxxxxxx\r
wait Selection:
if $errlvl != 0 goto error
send 1\r
default
mode PPP
goto quit

error:
print Connection failed

quit:

    Pairnei thl kanonika, syndeetai to modem, kai me bgazei sto prompt.
Tote trexw pppd. Exw ena arxeio options sto /etc/ppp/ poy einai ws ejhs:

crtscts
modem
defaultroute
bsdcomp 12,12

    Meta apo 5-6 seires mparmpoytsala, me bgazei pali sto prompt. Tote
paw na trejw to netscape h to arena alla moy lene oti h "tade" diey8ynsh
(opoia kai na balw) den exei dns entry. Dhl den epikoinwnei me ton ejw
kosmo. Ti lete na ftaiei? kai pws mporw na to dior8wsw?

Xrst.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr