Mikrh ypenthimisi....

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Apr 16 00:15:32 EEST 1998

Epeidh eida polla bounces apo thn lista hellug :

1)grafomaste/ksegrafomaste se mia lista apo thn dieythinsi toy
majordomo kai oxi apo thn dieythinsi ths listas.
An then kseroume ton tropo stelnoume thn leksh help ston
majordomo at argos.hol.gr kai diabazoume tis odhgies

2) H hellug, opos kai h howto einai listes mono gia ta melh toys. Dhl.
den mporei na steilei mh melos (se antithesh me thn linux-greek-users
pou gia na exei getaway se usenet einai free). Ara osoi stelnete sthn
hellug pls grafteite prwta

3) PLS, gia logous aposymforhshs , stelnete sthn linux-greek-users mono
telika apotelesmata/anaggelies sxetika me to flegon thema toy HELLUG
kai toy distribution - metaferte tis epimerous sizitiseis sthn hellug.
Kai den exei nohma na stelnete kai stis dyo listes me CC - ta idia
atoma einai kei stis dyo listes.

4) kai gia onoma re paidia, alaxte to subject, otan allazete thema sto
e-mail sas. Ante tora na parakolouthiseis thread me Subject 'sinantisi'
kai mesa na milaei gia window managers !!!!

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr