GDI printer problem (Was: Re: (no subject))

S. Ksenitelis simos at athena.teiath.gr
Wed Apr 15 15:13:03 EEST 1998

On Wed, 15 Apr 1998, Shadowhunter wrote:

> exo enan laser ektipoth PANASONIC GDI KXP6300
> tora, na ton doulepso kato apo linux oute kouventa etsi ?????
>
> aplos elega mipos ipirxe kanenas tropos ???
>
> douleuoun GDI EKtipotes kato apo linux ?? (malon oxi)

An exeis xrono, katevazeis to "wine" (windows emulator) opou yparxei ena
implementation tou GDI. To GDI dexetai entoles opos "rectagle
(0,0)-(200,200)", "point (0,0)" klp. Opote mia lysh einai na metatreceis
to keimeno se bitmap, kai meta to bitmap se simeia me entoles GDI.
Gia thn proth fash, dokimase to
http://www.glue.umd.edu/~weave/vmwprod/fprint-3.0.0.tar.gz

Apla mia skech :)

Kalh epityxia,