Ethernet COMPLEX RL2000 PCI (Problem)

S. Ksenitelis simos at athena.teiath.gr
Wed Apr 15 10:21:29 EEST 1998

On Wed, 15 Apr 1998, I.Ioannou wrote:

> Afou o anthropos leei oti twra prospathei na kanei egkatastash !!!
> Poion kernel ? Apla (xwris na kserw thn boot disketta toy RedHat)
> otan ksekinisei to lilo (dhl prin kanei boot h disketta, sto prompt
> , kai an den bgazei tipota pata Control ti stigmh pou kanei boot gia
> na bgalei) prepei na dwseis tis parametrous ston kernel gia thn karta
> - nomizw.

H disketes egkatastasis tou redhat (boot.img kai supp.img) periexoun tous
drivers tvn siskeyvn se modules.
Metajy tvn odhgvn yparxei yposthrijh gia ne2000.
Sto sxetiko menu, yparxei epilogi na ginei autoprobe gia thn ne2000 i na
dououn ta irq/iobase manually.

Opote dokimazeis me autoprobe kai an den to vrei, vazeis manual me
p.x. irq=10 io=0x300
Gia to iobase uelei dekaejadiko.

Simos KSenitellis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr