SYNANTHSH (was: Re: Hellenic Linux Distribution & Support)

Valotasios George valotas at hol.gr
Tue Apr 14 11:28:02 EEST 1998

>    Edw sthn Amaliada exw hdh peisei 4 atoma ki ebalan Linux xwris na toys
>prosferei tipota. Apla gia na to gnwrisoyn. Toys aresei kai pisteyw oti
ayta ta
>atoma 8a ginoyn 14 an mporoyn m'ayto na kanoyn kai th doyleia toys. An loipon
>yparjei kapoia distr. poy na toys prosferei Ellhnika kai ayta poy eipa
parapanw +
>kapoia poy moy diafeygoyn, 8a ginoyn fanatikoi toy. Kai to idio 8a ginei
se olh
>thn Ellada.

Omologw na pw oti to Linux vriskete se mia periodo theamatikhs anodou ...

Egw edo sta trikala eimoun apo tous protous pou to evalan etsi gia plaka,
na dokimasw kati kainourgio, alla kai epeidh autos pou mou to edwse mou
eipe oti einai apo ta statherotera leitourgika pou eiparxoun (vlepete eixa
varethei na paizw me tis ble othonistes !!! ). Etsi to peira to dokimasa
kai me "travikse", akoma kai an eixa merika problimatakia mazi tou (authn h
syndesh sto Internet me eixe taleporisei arketous MHNES !!! - Den hksera
gamoto kai thn lista tote ). Apo tote omos vlepw mia anodo.

Edaksi egine kai ligh diafimish apo diafora periodika me arthra tous, pou
epireasan arketous .. Amesos molis matheutike ligo edw kai afou eikseran
merikoi filoi mou oti eixa Linux (afou tous eixa trelanei tous kaimenous)
mou to zitisan na to kanoun egkatastash !!

Eistera apo kairw gnorisa kai ena atomo pou xreisimopoiouse sisthmatika
Linux kai ematha oti pola IEK to xreisimopoioun ws kaidriko ypologisth sta
diktia tous, me liga logia exoume almatodh anodo ths xreishs tou ...

>    Dia8esimos gia ka8e boh8eia,
>
>Xrst.
>
>YG. As moy ejhghsei bre paidia kapoios ta arxika toy HELLUG, giati exw
xasei ta
>prwta epeisodeia...

HELlenic Linux Users Group :-)

Loipon tora gia thn distribution, Pisteuw oti an yparksei tha mporouse meta
to Linux na mpei kai se ypolypa computer shops. GIATI ? Giati tha exei auto
to polipotheto Greek Support. Auto me thn sira tou tha odigisei polous
katasthmatarxes (milame gia computer shops) na do kimasoun aplos. Apo ekei
kai pera pisteuw oti einai thema xronou na eksaplothei perisotero, giati
exei apodixtei oti to LiNUX "travaei" !!!

Kalo loipon tha htan na ftiaxtei kai ena mikto enxiridio gia to pos ginete
h egatastash ..
Pisteuw oti ena vivliaraki sto megethos tou CD rom me 10-15 selides einai
arketo na eksigisei pos tha ginei h egatastash akoma kai me kana dio mikra
snapshots ...

Gia na doume .........

filika,

.
.
.
-= Valotasios George | Why you go somewhere on foot,
-= valotas at hol.gr    | when you can use your car ?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr