SYNANTHSH (was: Re: Hellenic Linux Distribution & Support)

Kremmidas Kleanthis Kremmidas.Kleanthis at www.lrf.gr
Tue Apr 14 01:45:13 EEST 1998

I.Ioannou wrote:
> Egw leo na to kanoume diaforetika : to thema afora olous mas kai
> den yparxei logos na sizitithei mono apo osous kataferoun na pane
> sthn sinantisi. Egw as poume adynatw na erthw kai as menw Athina.
> Gia ayto yparxei h lista. To thread yparxei. As baloume edw katw
> to ti prepei na ginei, as thesoume mesa apo thn lista toys stoxoys
> mas san HELLUG, kai as proxorhsoume sthn idrish toy apo edw mesa.
> Etsi wste na akoustoyn olonwn oi gnwmes.

Simfono me auta pou les alla iparxoun merika pragmata pou den ginontai
mesa apo
tin lista mono.
Gia paradeigma egw xtes estisa kai ekana demo to SuSE Linux se 7 atoma
mesa se 2 wres.
Auto fisika den einai dinaton na ginei zwris fisiki parousia.
Episis kapoia stigmi tha xreiastoun na mazeutoun pano apo 20 ipografes.
Pos tha ginei auto mono apo tin lista ?
Pos tha antala3oume apopsis giro apo ena thema
kai na parthoun grigora apofaseis tin stigmi pou auto se mia
mailing list auto pairnei stin kaliteri periptosi pano apo 1 mera !!

Min anisixeite, den prokeitai na sas afisoume ap'e3w apo ta tektenomena.
Alla oi sinantiseis autes einai anagkaies gi' auto parakaloume therma
*opoios mporei na erthi OPWSDIPOTE*

Euxaristoume
Photis Georgatos, gef at ceid.upatras.gr ( kai Oi xtesinoi 7)
Kleanthis Kremmidas