News active file

Stelios Xanthakis root at reibel.tee.gr
Sat Apr 11 21:43:55 EEST 1998

Hi

Prin apo ligo kero egine mia sizitisi gia ta newsgroups ke offline
reading me to suck.
 Mipos kseri kapoios tin diadikasia oste na paralifthoun programmata
opos to INN ke to C-news ke na pame katefthian apo suck se tin as poume?
Diladi, esto oti katevazoume ta newsgroups pou mas endiaferoun me tin
epilogi -m (multifie) tou suck. Meta pos tha gini i sosti
metatropi/metafora tous sto /var/spool/news oste na mporoun na diavastoun
apo news readers.

To README tou suck anaferei mia diefthinsi pou iparxoun scriptakia
gia afti ti douleia, alla se afta leei:
"you should then setup sucknewsrc.* and active in /usr/lib/news as normal"

Diladi pos ine to normal gia to active file?
Sto NAG leei pos pote den xreiazete na peiraksi kapios to news active
file.
Telika pios tha ftiaksei to active file se afti tin periptosi?

Exei asxolithei pote kanenas me afta ta pramata?

Thanx

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr