Mouse problem? No - Serial Ports Problem!

George Goundras linux at gng.dyn.ml.org
Fri Apr 10 12:38:22 EEST 1998

Geia xara sas...
Sas eixa pei gia thn periptosh enos mouse poy den leitoyrgoyse (merika
mhnymata prin...).
Moy dosate kapoies idees (na tsekarw to bios gia thn Epilogh PNP OS
Installed(tin ebala No). Epishs egkatestisa kai to kainoyrgio gpm (1.13)
poy anagnwrizei kai ta IntelliPoint mouse (parametros -t ms3). EPishs to
etreksa kai me parametro -t pnp...
Ola ayta den eferan kanena apotelesma, kai to mouse den to anagnwrizei...

EPISHS PARATHRHSA KATI POLY POLY SYMANTIKO: oxi mono den anagnwrizei to
mouse, alla oyte kan to modem. Eite ta balw ayta ta dyo se opoiondhpote
syndyasmo ports:
cua0, cua1 (dokimasa akoma kai tis cua2 & cua3), ttyS0, ttyS1 (dokimasa
akoma kai tis ttyS2, ttyS3).
Katelhksa loipon sto symperasma oti einai problhma toy linux na
synergastei (!!???) me tis com ports toy mhxanhmatos. Oi com ports se alla
leitoyrgika systhmata (MS-Dos, Windows95, WindowsNT) leitoyrgoyn apsoga!

Exw kanei polloys syndyasmoys sto setup toy BIOS.
Oi com ports COM1 kai COM2 exoyn ta standard:
COM1: Address: 0x03f8, IRQ: 4
COM2: Address: 0x02f8: IRQ: 3

Etreksa to setserial me diafores parametrous, xoris pote na petyxw
tipote...
H parathrhsh moy se olh ayth thn ypothesh einai oti, p.x. trexw to
gpm -t ms kai otan paw na kanw setserial /dev/cua0 (mouse COM1) moy bgazei
"Device or ressource busy". Otan kanw kill to gpm bgazei kanonika ta
stoixeia ths COM thyras, etsi opws ta briskei sto BIOS.

To symperasma poy ebgala apo olh thn talaipwria moy einai to ekshs:
oti eno anagnwrizei kanonika tis com thyres (apo thn motherbord, apo to
BIOS) par-ola ayta den anagnwrizei ta terminal devices ta opoia einai
syndedemena panw se aytes (p.x. mouse, modem kai oti allo mpainei se
seiriakh thyra).

Den mporw na fantastw ti mporei na ftaiei sthn olh ypothesh... Mhpws
paizei rolo to gegonos oti h MotherBoard einai ATX (poy shmainei oti ta
COM ports einai On-Board, den exoyn mikra kalodiakia opws einai stis
aples motherbord...) me apotelesma na mhn akoloythoyn thn normalization
toy interface DTE / DCE (Data Terminal Equipment / Data Circuit
Equipment) ????????

void note(char * problem)
{

printf("Tetoies recommendations exei kanei to CCITT kai o ISO:
CCITT: V28, V24, ISO 2110.
To gnwsto mas RS-232C einai enas syndyasmos toy V24 + V28 poy exei ginei
apo ton amerikaniko organismo EIA\n");

printf ("Sas parakalw bohtiste me to %s ayto poy me basanizei edw
kai poly kairo", problem");

}

Eyxaristw poy diabasate to mhnyma moy... Perimenw me agwnia apantish sas!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr