sound card configuration.

HRISTODOULAKIS ALEXANDROS A.HRISTODOULAKIS at telestet.gr
Thu Apr 9 11:33:12 EEST 1998

Hi sas,
   katarxhn thelw pragmatika na eyxaristhsw osous bohthhsan me ta
Ellhnika..
Ena allo problhma einai sto PC sto spiti mou.Ki ekei exw Redhat 5.0, h
karta hxou einai mia Mad 16 Pro (pou anaferetai san plhrws
yposthrizomenh sta HOW-TO).Twra psaxnwntas blepw apo to autoexec.bat tou
DOS p.x gia thn karta  I/O=220,IRQ=5,DMA=1 ,gia ton MPU-401 drv.
I/O=330,klp. Omws apo ta win95 blepw entelws alla settings (dhl alla IRQ
gia thn karta ,alla gai ton MPU klp).Oses fores, epishs prospathw na
kanw compile ton kernel mou zhtaei parapanw stoixeia opws 2nd DMA kai
settings gia MIDI driver poy den ta kserw kai fysika sto telos pairnw
mhnyma lathous.
  An mporouse kapoios as mou pei poia settings einai ta swsta, pou tha
brw ta parapanw stoixeia kai an isws xreiazetai (ekei pou rwtaei ) na
dhlwsw thn karta    san Sounblastern (mias kai einai plhrws symbath).

Eyxaristw poly

Alexandros
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr