Peri grISOXKb-1.1

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Wed Apr 8 23:01:28 EEST 1998

-----Original Message-----
From: HRISTODOULAKIS ALEXANDROS <A.HRISTODOULAKIS at telestet.gr>
To: linux-greek-users <linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>; Home
<ah at otenet.gr>
Date: Tet\qtg, 8 Apqik_ou 1998 17:28
Subject: Peri grISOXKb-1.1

>Hi sas,
>  eimai neos xrhsths kai th' thela ligh bohtheia.
>Prspathw apo xtes na egkatasthsw to grISOXKb-1.1 se Redhat 5.0 me tis
>grammatoseires gia X toy P.Christia.
>Exw ftasei sto sto bhma 4 toy README.install (dhl. paw na ftiaksw ta
>script-akia ) alla den briskw poythena to .xinitrc arxeio h to .profile
>enw xrhsimopoiw bash.
>    Bebaia katafera mexri stigmhs na exw ellhnika sto Netscape ,etsi
>mporw kai apo to linux na paw sto www.linux.gr xwris problhma , den exw
>omws ellhnika sto title bar kai sta bookmarks,kai fysika den mporw na
> [...]
Arxizoume...
1. an den briskis ta .xinitirc arxeio mporis kalista na to dimiourgisis..to
arxeio auto eu8inete,xontra xontra , gia an 8elis kati na tre3is otan
arxizoun ta X ka8os kai poion Window Manager 8a trexis...Gia na min exeis to
arxeio simaini oti trexeis ton default WM........Tora to .profile (exoume
san proio8esi oti exeis gia shell to bash) ine kati san to autoexec.bat
...se auto bazis ta path ,diafores metablites etc...tora iparxei to arxeio
/etc/profile to opoio auto to arxeio ine genikos gia olous tous xristes tou
server ...an omos enas user 8eli na prostesi kati diko tou tote mpori na
dimiourgisi to arxeio .profile sto home directory tou....opote stin diki sou
periptosi sou an 8elis na exeis ipostiri3i elinikon mono meriki users
dimiourgis (an den iparxei ) to .profile se ka8e home directory tou user kai
an 8es na iparxei gia olous tous users to bazis sto /etc/profile
2.Gia na blepis ellinika sto title bar e3artate apo ton window manager
sou.Apo kai to dior8onis auto..Prepei na bris pou dilonis ta fonts kai na
balis ta ellinika fonts...Ston Kde den nomizo na antimetopizis tetoio
problima toulaxiston ego den to exo kai den pira3a ka8olou ta fonts...
Tora gia pliri ipostiri3i ellinikon sto netscape mporis na pas sto
www.linux.gr kai kapou exei ena link gia ena How-to pos na exeis ellinika
sto netscape ......

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr