grISOX-beta

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Apr 8 15:33:35 EEST 1998

Antonis Tsolomitis wrote:

> Prospa0nsa va egkatastnsw tnv beta ekdosn
> me to Quick.Linux
>
> 1) Otav pataw deksi Alt to plnktrologio kleidwvei.

  Gia sou Antwnh,

  To oti "kleidwnei" shmainei oti douleuei :)  Apla to application
 me to opoio dokimazeis to Ellhniko plhktrologio (prospa0hses sto
 shell prompt mesa sto xterm;) den dexetai 8-bit input. Dokimase to
 paradeigma pou yparxei mesa sto QUICK.Linux me to xedit kai ena
 Ellhniko font kai 0a deis oti grafei Ellhnika mia xara. Gia
 perissotera "hints" diabase to arxeio docs/HINTS.

> 2) to snmaiaki dev allazei sto ellnviko otav to epilegw
>    kai pali kleidwvei to plnktrologio.

  Xmm, to gegonos oti pali kleidwnei shmainei oti h epilogh tou
 menu douleuei. Ebales opou "_USERNAME_" to user-name sou afou
 ebales ta tmhmata tou .fvwm2rc* pou synistwntai; Akomh, to /tmp
 einai world-writable; Des mhpws tyxon ta permissions sto /tmp
 den einai ta swsta (prepei na einai 777) opote to grISOXKbdrain
 den mporei na dhmiourghsei to named pipe me onoma
 /tmp/.kbdpipe.<to_username_sou>. Des, yparxei tetoio arxeio; Ean
 nai, tote ta permissions einai OK. Sigourepsou oti exeis to
 user-name sou opou _USERNAME_.

  Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr