Hellenic Linux Distribution & Support

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.gr
Wed Apr 8 11:38:31 EEST 1998

On 07-Apr-98 "I.Ioannou" wrote:

>Loipoon, na perimenoume ligo akomi, h na fiaksw thn lista ?
>Kai, paidia apo to magaz, apo oti katalabainw hdh exete kanei kapoia
>douleia panw sto thema. Se poio stadio brisketai ?
>
>I.Ioannou <roryt at hol.gr>
>--

Loipon, afou den sou apantise kanenas allos apo to magaz, na sou apantiso ego.
Den exoume kanei tipota. Opos leme kai sto teyxos No 3 tou magaz, ola itan mia
idea i opoia "kollage" ston tropo dianomis tou CD. An pairname thetiki apantisi
apo to Chip, tha rixname tin idea sti lista kai tha proxoragame se katanomi
armodiotiton.
Ayti ti stigmi, oti yparxei, einai se morfi skepseon akomi, kai exei analythei
sto teyxos 3, sto sxetiko arthro.

Ap' oti eidate apo ti lista, kai ego alla kai o Panagiotis Vryonis, pistevoume
oti prepei na ginei i oli diadikasia meso tou HELLUG. Den mporo na xero gia
tous allous dyo basikoys syntelestes tou Magaz, ton Foti Georgato kai ton
Giorgo Keramida, alla analogizomenos tin mexri tora prosfora tous stin Elliniki
Linux ypothesi (FAQ, HOW-TOs, Ellinika se konsola klp klp), pistevo oti kai
aytoi tha symfonoun se mia kentriki diaxeirisi tou CD apo to HELLUG.

To Magaz mporei na anebasei, se mikro xroniko diastima, ena erotimatologio, to
opoio tha symperilambanei basika to ti distribution protimatai os basi,
poios/poioi Window managers, ena aplo wishlist, kai isos na anaptyssetai
analoga me tis apaitiseis. Kai ayto to thema tithetai ypopsin tou HELLUG.

Tha ithela na paratiriso, kai ayto einai prosopiki kai mono paratirisi, oti an
kai eimai xekathara yper tou HELLUG, blepo mia tromeri adraneia apo ekei.
Yparxoun oi selides stin Compulink, oi opoies akoma den exoun enimerothei oti
yparxei to Magaz kai to www.linux.gr !!! (oxi, den to blepo prosopika)
Ypirxe kapote ena erotimatologio pou kathe ellinas Linux user pigaine kai
symplirone, tou opoiou ta apotelesmata den xeroume pou briskontai.
Yparxoun kapoia atoma pou asxolountai me ayto to site, ta opoia pote den exo
akousei.

Den thelo na xekiniso ena flame edo, apla na episimano oti ayta ta themata,
prepei (kata ti gnomi mou) na kinountai me grigorous rythmous. As xekinisei to
HELLUG, tha eimai o protos pou tha symmetasxo energa gia na proxorisei. Kai
eilikrina, tha to xekinaga ego, an den to eblepa kapou na yparxei...

Epeidi to HELLUG, sti morfi pou einai simera, den deixnei na einai arketa
evelikto gia na analabei ena tetoio project, proteino na allaxei i morfi tou
kai na ginei syllogos SYNTOMA.

        Mixalis Kabrianis
     mkabrian at auadec.aua.gr
    Network Management Center