Peri X11 kai analysewn...

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Apr 7 12:21:05 EEST 1998

Nikos Karamanolis wrote:

> leei to www.Xfree.org sto antistoixo FAQ) kai enas server poy yparxei
> einai gia PC98... Kserei kaneis ti einai ayto ???

Nomizo synolo standards gia ta PC pou tha trexoun Win98 ... Dokimase
to...

> Dokimasa me to na peiraksw to /etc/XF86Config kai na sbhsw sto tmhma
> Screen otidhpote eixe sxesh me 640x480 alla tipota. epimenei na mpainei me
> thn idia analysh.

Yparxei kapoia option sto XF86Config poy toy les ti analysh kai color
depth na xrhsimopoiei os default...

> Kserei kaneis tipota gia ayto ?
> To XF86Setup  yposthrizei thn karta (dhladh yparxei sthn lista .. alla
> mono sto 3.2.2) kai xrhsimopoiei ton SVGA server... opws problepete
> dhladh...

Exeis kanei oles tis aparaithtes rythmiseis apo ekei ?

> 2) kserei kaneis pws 0a anebasw ton ry0mo ananewshs ??? einai ligo spatika
> ta 60Hz eidika me 31.5Kz orizontia poy kanoyn thn ouonh na tremei
> perisotero kai apo zele
>
> dokimasa kai me to xvidtune alla mataia...
> Ayta eyxaristw ek twn proterwn....

To xvidtune an den kano lathos den peirazei tipota... Apla allazeis ta
settings, ki otan kaneis oles tis rythmiseis patas to koumpaki kai soy
petaei sto stdout tis grammes pou prepei na valeis sto XF86Config
(etoimes, apla tis antigrafeis). Kane xvidtune > settings.vga (px) kai
meta anoikse to settings.vga kai des ti exei petaksei ekei mesa ...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr