Peri X11 kai analysewn...

Keramidas Giorgos keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 7 17:16:11 EEST 1998

On Tue, 7 Apr 1998, Harris Kosmidhs wrote:

> Gia dokimase to XF86Config. Einai ena interface gia na settareis ta X.
> Yparxei apo to slackware 3.1 kai meta nomizo

Legetai `xf86config' kai uparxei pia sto Slackware 3.4 pou eivai to
teleutaio, to `XF86Setup' pou kavei to setarisma twv X11 me grafiko
periballov kai eivai sigoura pio eukolo stn xrnsn.

Twra, gia to version twv XFree exw kati paratnrnsoules (to Slackware 2.0.0
dev to sxoliazw giati eivai pia arxaiologiko eidos).  Sta XFree86 version
3.3.1 kai meta, uparxei upostnriksn stov XF86_SVGA upostnriksn gia Matrox
Millenium & Mystique (me 2, 4 & 8M mvnmn).

Auta apo meva kai kaln tuxn sto setarisma twv X sou :)

--
Georgios E. Keramidas (keramida at ceid.upatras.gr)
"In the name of the Father, the Son and the Linux-spirit."

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr