NIS !!

Thalis Kalfigopoulos tkalfigo at alexandros.csd.auth.gr
Tue Apr 7 06:21:42 EEST 1998

On Mon, 6 Apr 1998, Christofer Karatzinis wrote:

> > Re paidia exei katanohsei kaneis to NIS ??
> > to exoyme sthsei se ena mikro diktyo .. ola pane kala ektos apo thn
> > allagh tou password exw shkwsei to rpc.yppasswdd ( to opoio to brhka apo
> > thn egkatastash tou redhat, enw egw exw sthsei slackware ) loipon otan
> > kapoios trexei yppasswd allazei to password file sto /etc alla den
> > ananewnetai h bash sto /var/yp . Exw brei kai ena shell file (to opoio
> > leei oti to xreiazetai to rpc.yppasswdd ) to exw balei pantou alla tipota
> > den ginetai !!! kamia gnwmh ???
> >

> cd /var/yp ; make
Oxi auto einai akyro giati to yppasswd egine se adikatasthsh tou passwd wste otan ena xrhsths allazei passwd na ginontai update amesws ta maps.
Isws na elegxeis an einai suid root kai sgid sys.
Isws na exeis mounted partition me nosuid<?> [twra mou ir8e mporei kai na mhn paizei rolo]

> Regards,
> Cristofer

43rd Law of Computing:
        Anything that can go wr