Hellenic Linux Distribution & Support

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Apr 5 10:02:58 EEST 1998

On 04-Apr-98 Mixalis Kabrianis wrote:
> Gianni (Ioannou), mia mailing list me thema ayto akribos (tis
> distribution)
> tha itan mallon kali idea. An den exeis ti dynatotita ayti ston
> argea,
> enimerose me na koitaxo na stiso majordomo sto mixanima mou na
> baloume ekei
> tin lista...

Mwre egw sou stinw oti mailing list mou zhthseis mesa se 5 lepta, then
einai anagkh na katseis na anakalypseis ton troxo apo thn arxh. Apla na
dw kapoies symmetoxes prwta, giati o enthousiasmos kai mono den arkei.
Kai oso afora to syntonismo, posoi tha eimaste pou tha asxolhthoume ?
Kana dyo grammata mesa apo thn mailing-list fantazomai tha mas arkoun.
Kai kalo einai na doulepsoume an einai san HELLUG, gia na yparxei ena
nomiko proswpo mh kerdoskopikou xaraxthra san plath ayths ths istorias.

Ksanarwtaw, poios einai mesa ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr