Hellenic Linux Distribution & Support

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.gr
Sat Apr 4 11:23:47 EEST 1998

At 10:54 ðì 4/4/1998 +0300, you wrote:

>On 03-Apr-98 Costas wrote:
>> nomizw oti einai h wra na syzthsoyme kai to 6ema toy HELLUG to opoio
>> eixe 6ixtei kai paliotera alla den eixame vrei akrh.
>
>Allithia, se poio stadio brisketai h episomopoihsh san somateioy toy
>HELLUG ? (lonewolf ? ) exei perasei polys kairos , etsi den einai ?
>

>I.Ioannou <roryt at hol.gr>
>--

Kai ena erotimatologio pou symplironame kapote, aposyrthike. Exei stoixeia
i exoun xathei? Mipos prepei ayta ta stoixeia kapote na anakoinothoun?

Epanalambano, opos kai sto teyxos #3 tou Magaz, to Magaz mporei na analabei
enan typiko syntonismo, gia distribution. As brethoun oi ethelontes kai to
pragma proxoraei grigora.
tha itan mallon kali idea. An den exeis ti dynatotita ayti ston argea,
enimerose me na koitaxo na stiso majordomo sto mixanima mou na baloume ekei
tin lista...

        Mixalis Kabrianis
Agricultural University of Athens
  Network Management Center