va ta bgalw ta Windows?

Antonis Tsolomitis atsol at math.uch.gr
Fri Apr 3 16:01:33 EEST 1998

Favtazomai n apavtnsn eivai eva megalo NAI. Alla priv to kavw
xreiazomai va exw ellnvika. Na grafw ellnvika va blepw ellnvika.
OK kserw. 0a mou peite oti to 0ema eivai lymevo koitakse tn www.linux.gr.
Omws gia meva dev ly0nke paroles tis 5 meres pou paideuomai twra.
Yparxei kamia bon0eia;
Exw egkatastnsei to RedHat linux 5.0. me ta XFree86. Dev exw kavei allages
stosystnma. Exw dex0ei ta defaults. Apo tn selida www.linux.gr
eilikriva domkimasa ta pavta. To movo pou katafera ntav ve blepw ellnvika
stov Netscape, alla oxi pavtou. Dokimasa kai to grISOX klp, kai eva swro
alla pou brnka, tipota! Dev eimai bebaia expert kai isws va kavw kati
la0os kai va mnv  to katalabaivw. Kapoios mou eipe oti to RedHat exei
eggeves problnma me ta 8bit-a ellnvika kai 0elei recompilation. Dev kserw
av eivai aln0eia kai av eivai ti prepei va kavei kaveis.
Exei balei kaveis to RedHat 5.0 me ellnvika pou 0a mporouse va bon0nsei;
Pragmatika exw apelpistei. Isws va lew blakeies alla giati to grISOXklp
dev yparxei se rpm va teleiwvoume mia kai kaln me ta ellnvika kai emeis
pou dev eimaste eidikoi stous H/Y alla dev 0eloume tnv plysn egkefalou tns
Microsoft?

Avtwvns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr