Peri RAM kai pali

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Fri Apr 3 14:23:46 EEST 1998

> An eimaste lei !!!!!!!
> Kanoyme aman na broyme doyleia poy na exei sxesi me Linux. Eite afora
> hardware eite software.
> Distixos omos aytoi oi ligoi poy doyleyoyn se tetoies doyleies exoyn kala
> kai megala bismata Asxetos an exoyn gnoseis !!!!

Na sas pw... Edw stin Irlandia exei mia diafimisi (nomizw oti 0a tin exoun
dei kai oloi apo Agglia). Pws loipon diafimizei i IBM ta proionta tis?
Dixnei enan dieu0unti mias etairias na diabazei mia efimerida kai ton
"root" na einai apo tin alli meria kai na akouei ta sxolia tou dieu0unti.
Leei loipon o dieu0untis:

Dieu: Leei stin efimerida, oti to Internet einai to poio kalo meso
      diafimisis twra. 0elw Internet stin etairia.
root: Kai giati to 0eleis?
Dieu: Den grafei...

An kataferete na pisete ton dieu0unti oti to linux einai kalytero (kai
exete pollous tropous na to kanete kai xwris na peite psemata!!!!) 0a
parete ta leuta :)

Regards,
Cristofer

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr