Peri RAM kai pali

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Apr 3 10:39:11 EEST 1998

I.Ioannou wrote:

> On 02-Apr-98 Theodore J. Soldatos wrote:
> > ta mesa toy 1999 tha yparxei etaireia sthn Ellada pou tha prosferei
> > yposthriksh kai (isos) mhxanhmata me proegatesthmeno Linux ? Hmmm...
> > Kanas bookmaker edo gyro ? :-)
>
> Den xreiazetai, yparxoun etaireies pou to kanoun, an kai oxi se eyry
> koino - akomi. Alla giati prepei na einai eteireia ? Kai emeis mporoume
> na to kanoume - se epipedo software kai symboulwn hardware -
> eisaste ? :-)

Ennoo kati se styl RedHat - Linux only. Me diko ths distribution pou na
sthnetai me etoima ellhnika klp. Etsi, gia na mporei o kathe manager na
exei ena thlefono gia 24/7 support :-). Na kanei kai kapoia diafhmish -
skefteste ti plaka tha eixan diafhmiseis Linux se mia
Microsoftkratoumenh xora opos h Ellada ? :-)To thema einai oti mia
tetoia douleia akoma ki an perioristei se epipedo software (kai den
poulaei mhxanhmata) xreiazetai kapoio sovaro kefalaio gia na ksekinhsei,
to opoio einai dyskolo na vrethei gia mia ependysh pou deixnei arketa
parakindyneymenh (an kai den nomizo oti einai kai toso).

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr