Periergo fainomeno

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Wed Apr 1 13:44:22 EEST 1998

Kalh sas mera!
Shmera moy proekypse ena periergo fainomeno.
To mhxanhma moy 'de blepei' internet.

Kat' arxas liga logia:
Exw ena PC (Pentium) me RedHat5, to opoio to bgazw sto internet me to
*KORYFAIO* X-isp.
Eixa sto /etc/resolv.conf 2-3 hosts poy ta xrhsimopoioysa gia name
servers.

Proxtes agorasa 2 kartes diktyoy, tis 3com 509B, gia na syndesw to
mhxanhma moy (Pentium) me ena palio PC, enan 486, poy adikws to eixa
parapetameno sth gwnia. Egkatesthsa RedHat 5 ston 486, setara tis
Ethernet kartes kai doylepse to LAN moy amesws, xwris to paramikro
problhma. Ta panta doyleyoyn teleia sto LAN moy.
Sto prwto (Pentium) toy exw dwsei IP 195.195.195.1 kai sto deytero (486)
IP 195.195.195.2, me onomata pa1.pavgeris.gr kai pa2.pavgeris gr
antistoixa (nick names pa1 kai pa2 antistoixa).
Profanws sto resolv.conf exei prosteqei o name server 195.195.195.1, poy
ton exw orisei domain name server. Ayto exei mpei profanws kai sta 2
resolv.conf kai twn 2 mhxanhmatwn.

Molis prin apo ligo, prospaqhsa na bgw sto net me to arxiko mhxanhma,
opws dhladh ekana pantote.
Monaxa poy apo th stigmh poy synedesa ta PC se LAN kai ebala sto
resolv.conf ton domain name server 195.195.195.1, to mhxanhma de blepei
internet. Dokimasa na to balw katw katw sto resolv.conf, alla tzifos.

Exei kaneis ypopsh toy ti diaolo mporei na ftaiei gia ayto to periergo?

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr