Network config

koxaras at ceid.upatras.gr koxaras at ceid.upatras.gr
Tue Sep 30 12:08:09 EEST 1997

> Gia xara.
	Geia!
> 3erei kaneis pws mporw na mhn epitrepw se kapoia sygkekrimena IP h
> kapoious Host
> na blepoun to server h telos pantwn na mhn blepoun kapoies services px
> finger h http.
> X.Ioannou

	Eukolo! An o pyrhnas sou yposthrizei IP firewalling mporeis na
kopseis IPs/services me thn entolh ipfwadm.
Paradeigma, an 8eleis na kopseis to telnet apo to C class 195.242.129.
tote grafeis (an exeis IP 123.123.123.123)

ipfwadm -I -i deny -P tcp -S 195.242.129.0/255.255.255.0 -D \
123.123.123.123/255.255.255.255 23

-I : select "input" rules
-i deny : policy
-P tcp  : protokolo
-S IP/mask : source ip&mask (true an sourceip&mask ÿIP&mask)
-D ip/mask : destination IP&mask
23 : to destination port (an den to valeis tote isxyei gia ola ta
ports)

Oi kanones tou firewall ka8arizoun me "ipfwadm -I -f".

	An den 8eleis na mple3eis vevaia me firewalling mporeis na to
kaneis me tcpwrappers.

Seeya,
Aris
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help