X windows and colours

Nikos Kokras nikos at biogate.com
Sun Sep 28 08:11:03 EEST 1997

>On Sun, 28 Sep 1997, Diamantopoulos Vasilis wrote:
>
>> Exo thn Diamond 3d 2000
>> Xwindows 3.2
>> Nomizo (eimai sxedon bebaios) oti mporoume na doume parapano apo
>> 256 xromata sta X.
>> To problhma moy einai oti dystyxvs (eimai kai ligo asxetos) den ksero
>> ton tropo me ton opoio tha fero thn karta se 16-bit mode.
>> Kathe idea eyprosdekth ....
>> Eyxaristo ek tvn proteron
>> Basilis
>> --
>
>man xinit (nomizo)
>
>An 8umame kala einai startx --bpp 32
>(32=bits of colour)
>
>Harris

H geniki morfi gia na pernas entoles sto startx einai: "startx -- -blabla"
Dokimase: "startx -- -help" kai gia ta 16/24/32bit dokimase: "startx -- -bpp 16"
(24/32)
Gia na min grafeis olo auto to pragma ka8e fora, bale sto XF86Config sto section
screen tin dilwsi: DefaultColordepth 16bpp (24/32..oti 8eleis).
Auta..
Nikos Kokras
Senior Medical Student
Aristotle University of Thessaloniki,Hellas
tel: +30-31-243677 , +30-1-6516375
e-mail: nikos at biogate.com , kkrnls at med.auth.gr
Date: 28-Sep-97 Time: 08:11:04 EET
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help