Greek in Xemacs 20.2 + Netscape 3.01-4.02 MailX

Stratos Margaritis stratos at dnn.gr
Wed Sep 24 12:50:42 EEST 1997

Dokimase auton to elisp arxeio pou Qa sou dwsei ena greek mode. Me
"M-g" mpaineis se Ellhnika kai me to idio jana se agglika. Ftanei na
exeis Ellhnika fonts.

An diabaseis thn parakatw gramh tote eisai ok apo fonts. Einai
stalmeno me VM apo XEmacs.
Áõôü åßíáé óå XEmacs.

Twra oso gia to Nescape einai poloi pou exoun grayei gi'auto omws den
mporw na QhmhQw twra. Elpizw na yparxei kaneis na sou dwsei ta links gia
na diabaseis sxetika.