www.enet.gr

Georgios Vetoulis vetoulis at glue.umd.edu
Tue Sep 23 06:34:29 EEST 1997

Χαίρετε  παίδες.. Να σας πω κι εγώ το πόνο μου να δούμε αν υπάρχει λύση.
Έχω ένα μηχάνημα με redhat 4.0 + πυρήνα 2.0.30  και το οποίο έχει και
τα απαίσια win95 επάνω. Όταν άλλαξα τον πυρήνα σε 2.0.30 το νετσκέηπ
σταμάτησε να δουλεύει λόγω του γνωστού προβλήματος με τις βιβλιοθήκες.
Πήγα στο http://members.ping.at/theofilu/netscape.html
ακολούθησα τις οδηγίες και το νετσκέηπ δούλεψε ξανά. Όμως υπάρχουν
μερικά μέρη που δε βλέπω πια.. Τα πιο σημανττικά για μένα
είναι το www.enet.gr και το www.washingtonpost.com

Στις αποφράδες μέρες που μπαίνω από γουίντοους 95..:):)  όλα παίζουν
μια χαρά. Έχει κανείς καμμιά λαμπρή ιδέα για το το συμβαίνει;
Τι παράξενο έχουν οι 2 προαναφερθείσεςε σελίδες;

Γεια χαρά

--
Georgios Vetoulis a.k.a.  Γιώργος Βετούλης
http://www.glue.umd.edu/~vetoulis

Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users