problem while booting linux :^( ???

Xristos Athanasopoulos Xristos_Athanasopoulos at f1.n4162.z2.fidonet.gr
Thu Sep 18 15:22:05 EEST 1997

    Paidia, exw ena problhma me to LILO. Prin liges meres egkatesthsa to linux
kai enw bootarize kala sthn arxh meta apo kapoies fores moy ebgale to parakatw
mhnyma:

LILO boot: linux
uncompressing linux ....

    crc error

--- system halted

    Yp'ocin oti exv 2 diskoys: Ston prwto 1,2gb poy einai primary master exw
dos/win95 kai sto deytero 400mb primary slave exw linux (red hat). O LILO einai
egkatesthmenos ston boot sector toy 1oy diskoy. Epeidh den exw peira katholoy
sto linux, bootarw grafontas analloga sto LILO boot: dos (h) linux. Meexri poy
stamathse na doyleyei...

    Otan edina boot: linux ro root=/dev/hdb1 ramdisk=0 bootare kanonika, mexri
poy moy ebgale pali to parapanw mhnyma kai kolage.

    Apo to flopy, me thn parapanw entolh doyleyei kanonika.

    Opoiadhpote boh8eia 8a moy htan polytimh. Thankzzz

. . . email: axrst at otenet.gr
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help