Re^2: File system

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.gr
Thu Sep 18 21:28:41 EEST 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L>   Xarh,

 L>   Gia 2 (kai perissoterous) diskous katw apo to idio directory
 L>  mporeis na dokimaseis to MD (multi-disk) package apo thn
 L> parakatw  dieu0ynsh (den 0ymamai akribws to onoma tou arxeiou

Allo pragma 8elei na kanei.

Ayto poy 8elei na kanei einai na kanei mount ena filesystem panw se ena allo
wste kai ta dyo na einai orata katw apo to idio mount point (h pio ba8ia mesa
s'ayto).

Akribws ayto poy ginetai dhladh sto BSD me to union fs (sto SunOS legetai ifs).

Yphrxe ena analogo patch kapote alla o Linus to aperripse ws frixto (poy ontws
einai). Legetai IFS kai de nomizw na exei ginei update gia tipote pio prosfato
apo thn 1.2.13

Christos Ricudis, ricudis at paiko.the.forthnet.gr         2:413/11.0.
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help