Problem on loading linux

Nicko Demeter webmaster at newmedia.net
Thu Sep 18 01:41:09 EEST 1997

At 01:19 AM 9/18/97 +0300, you wrote:
>Parathrhthhke to exhs.Arxika se linux mhxanhma kollhse sto booting sto
>shmeio INIT enw sthn synexeia ,logo tou oti  den bootare to systhma bootara
>me disketes mount ton disko kai overwrite tis disks A me to base linux
>system.Enw doulepse kanonika sthn synexeia,entelws aprosmena kollhse sto
>lilo auth thn fora,sto shmeio loading linux,prin kan fortwsei ton kernel
>akoma.AN kapoios exei antimetwpisei ena antistoixo problhma parakalw an
>mporei na me enhmerwsei.
>
>Euxaristw ek twn proterwn....

Kati tetio etyxe se emena thn prohgoumenh ebdomada. Ekana upgrade to
mhxanhma mou about redhat 4.1 se redhat 4.2 otan to installation programma
kollhse sto lilo. To apotelesma htane oti olo to partition table mou xa0hke
mazi tou olo to linux filestructure.

To mhxanhma htane dual boot me windows95 parea ston idio sklhro.

Nicko
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help