WWW.LINUX.GR: Arxizei na "phzei" :-)

Georgatos Photis gef at zenon.ceid.upatras.gr
Wed Sep 10 19:44:50 EEST 1997

     Subject:             RE: Linux group name
        Date:             Wed, 10 Sep 1997 09:55:58 +0300
        From:             George Koulogiannis <gkoul at hol.gr>
          To:             "'gef at zenon.ceid.upatras.gr'"
<gef at zenon.ceid.upatras.gr>

>Loipon, tha prepei siga-siga na jekiname, na ftiajoyme kati pou na
>"yparxei".
>Oi dynatothtes kai oi idees einai toses polles, poy den mporoyme na ta
>kanoyme ola apo thn prvth stigmh.

Exoume ena Pentium 166 me 64 MB Ram 4 GB disk.
Gia logous security prepei na kratisoume tous xrhstes pou tha exoun
prosbash sto systhma sto minimum. Epipleon prepei to bandwidth pou hta
katanalwnoume apo to ekswteriko na kratithei sto monimum giati alliws o
ISP
tha mas ta mazepsei.

Triton exoume ena 4 GB disk gia thn wra me ofeleima toulaxisto to 1.5
GB.

Gnwmh moy einai, na sthsoyme ena systhma me WWW server, FTP, news, IRC.

Gia to news isws kanoume to ekseis: Fiaxoume ena newsgroup to opoio na
symfwnisoume na ginete mirrored se olous tous ISP sthn Ellada.
Isws mporesoume na fiaksoume kai mia mailing list edw sta kentrika ths
Athinas. Bale to mesa sto wish list.

>Basiko einai na ginontai mirror ta arxeia apo jena sites.
>Epishs, nomizw oti ta atoma poy tha doyleyoyn gia ayto to mhxanhma, tha
>prepei
>na exoyn logariasmoys ekei, wste h synergasia na einai amesh.
>Problhmata asfaleias tha yparxoyn, kai ayta prepei na ta doyme apo thn
>arxh, gia
>na mhn trabame ta malia mas argotera... (shadow, ssh, qmail, logs kpl)

>Mia idea drashs einai h ejhs:
>Mexri telh Septembrh, na ftiajoyme ena "wishlist", na bazei o kathenas
>tis idees toy.
>Meta na synanththoyme oloi sthn Athina (giati oxi se kana oyzadiko :-),
>kai na moirasoyme doyleies. Kai blepoyme...

>PS: Ti diskos yparxei?

Kane forward an theleis to minima kai sthn lista.

Na broume kapoion pou na sintonisei to olo thema ths mazoksis (na orisei
hmer/nia kai wra gia na bgoun pros shzhthsh.)
Os topo ean den broume mporoume na mazeytoume sta grafeia ths EEXI pou
einai kai megala.

Giwrgos.

--
|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |