Hellenic or greek?

Vassilis Terzopoulos bacardi at eexi.gr
Wed Sep 10 11:08:00 EEST 1997

At 03:43 ìì 9/9/1997 -0100, Georgatos Photis wrote:
>To ervthma einai:
>"hellenic" h "greek"?

Opws kai alloi eipan, hellenic kai, an ginetai, se link/paren0esh
to GR/greek: Hellenic (greek) h' greek->hellenic h' hellenic->GR
h' akoma "hellenic-GR"

Pantws den einai mono 0ema protimhshs, ta diabathria mas lene
Hellenic Republic (h kapws etsi) kai oxi Greece. Epeidh kapoioi
0a exoyn amfibolies (anamenomeno), as krathsoume kapws kai ta
dyo, gia thn wra toylaxiston. Bebaia kapoios 0a pei oti ayta
aforoun kata 99% toys Ellhnes, ara hellenic (aytoi kseroyn).

Xairetw,
Basilhs

--
Vassilis Terzopoulos: I am not young enough to know everything.
http://w4u.eexi.gr/~bacardi - webmaster@ http://www.techlink.gr

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help